Můžu zrušit zadaný sklad?
Jakou funkci má parametr Zápis dodacích listů do fakturace v nastavení skladu?
Jaký význam má tlačítko Zajištěnost při vytváření příjemky?
Jak zařídit, aby sortiment, který již nechci používat nevstupoval do sestav?
Při ukládání výdejky se mi objevilo hlášení o podlimitním množství, co to znamená?
Jaký význam má dočasná rezervace v adresné objednávce?
Jak zadat univerzální druh pohybu pro všechny sklady?
Nejde uložit skladový doklad. Systém hlásí: "Tento doklad nelze uložit. Datum je menší než datum uzamčení dokladu."
Jakým způsobem zadat spotřební daň u sortimentu?
Je možné účtovat různě jednotlivé řádky výdejky?
Spadla síť při běžící aktualizaci cen a nyní ji není možné spustit znovu, protože systém hlásí, že aktualizace stále běží. Co s tím?
Na příjemce nelze provést změnu/opravu nákupní ceny.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu