Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Proč se nenabízí při tisku výdejky vystavení účtenky?

Publikováno: 31. 10. 2012
Aby se při tisku výdejky nabízela možnost vystavení účtenky, je potřeba v modulu Skladové hospodářství/Obsluha/Nastavení/Změna implicitního nastavení  - 2. záložka mít aktivní parametr Tisknout pokladní lístek - se zápisem. Pak se po zadání čísla pokladny provede zápis pokladního dokladu do pokladní knihy a jeho tisk. Nevýhodou takového pokladního dokladu je, že jej není možné opravit, lze jej pouze stornovat.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít