Co se stane v systému, pokud se provede storno dokladu typu Stornovat?
Kde můžu nastavit účet pro účetní likvidaci konkrétního sortimentu?
V jakých případech se dotáhne do přijaté objednávky nulová prodejní cena sortimentu?
Co se stane v systému, pokud vyberu storno dokladu typu "Stornovat"?
Kde je možné zjistit sortiment bez pohybu?
Jak ručně realizovat přijatou objednávku?
Kde zjistit pohyb sortimentu za sortiment v měrných jednotkách.
Jakým způsobem lze z příjemky automaticky vygenerovat dodací list.
Můžu si někde vyexportovat sestavu se složením výrobků?
Jaké jsou možnosti tisku formuláře inventury?
Jak provést hromadný přenos prodejních cen z jednoho skladu na druhý.
Jak provést změnu hlavní měrné jednotky?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu