Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

V jakých případech se dotáhne do přijaté objednávky nulová prodejní cena sortimentu?

Publikováno: 8. 11. 2013
Dohazování nulové prodejní ceny je možné pouze v následujících případech:  1)     Pomocí zaškrtnutého parametru Nulová cena při definování prodejní ceny pro konkrétní sklad  2)     Nesmí být v objednávce vyplněn kód prodejní ceny (který se dotahuje například na základě vyplnění partnera) a zároveň nesmí být definovaná žádná prodejní cena na detailu sortimentu (musí zde být hodnota NULL - prázdno) či v tabulce Prodejní ceny na záložce Sortiment skladů (vpravo dole).

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít