K čemu slouží parametr “Aut. realizace přij. obj. dle partnera” v nastavení skladu?
Je možné sledovat lokace?
Lze někde získat seznam neautorizovaných dokaldů?
Jakým způsobem označím sortiment výrobkem?
Lze se z karty sortimentu podívat na objednávky tohoto sortimentu?
Je možné použít řádkový druh pohybu?
Jakým způsobem zadat nákupní ceny do příjemky?
Jak funguje parametr Zakázat rozpočítávat slevy v příjemce ve VPN?
Je možné automatizovaně vytvářet číslo sortimentu?
Rozdíl mezi stornováním a mazáním skladových pohybových dokladů?
Lze zapsat do Byznysu VR vedlejší pořizovací náklady tak, aby se automatizovaně promítaly do cen na skladu?
Potřebuji udělat inventuru k datumu. Lze to?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu