Je možné, aby se skladním díval na jiné sklady, ve kterých nemá právo na pořizování dokladů?
Je možné zadat k jednomu sortimentu více EANů?
Lze zadat k jednomu sortimentu více EANů?
Nabídnou se mi po zrušení účetního dokladu znovu doklady k zaúčtování
Lze vynechat sklad z účtování?
Kde zadám maximálně povolenou slevu u sortimentu?
Je možné provést přesun mezi jednotlivými lokacemi?
Jak zjistit váhu zboží na výdejovém dokladu ?
V jakém formátu mohu natahovat nákupní ceníky od dodavatelů?
Jak doplnit do přijaté objednávky smluvní ceny?
Kde zjistit celkové stavy sortimentů skladu zpětně k určitému dni?
Nesouhlasí údaj “Množství“ a “Koncový stav“ na skladě v kartě sortimentu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu