Jak vystavit objednávku na základě podlimitního množství?
Co znamená sloupec O ve formuláři vyvolaném na tlačítko "Podlimitní množství" a potvrzení filtru?
Jak rychle smazat záznamy o aktualizacích? (k čemu je tlačítko údržba v aktualizaci cen?)
Odběratel si objednal 10 ks zboží, odebere si pouze pět. Zbytek už nechce. Jaký způsobem mám vystornovat objednávku?
Jak odstranit sortiment, na který nebyly vytvořeny žádné skladové pohybové doklady?
Kde je možno provést změnu implicitního skladu?
V jakých dokladech může systém automaticky doplňovat tandemovou položku?
Verifikace dokladu nám nedovolí uložit opravenou výdejku.
Jak zabránit duplicitnímu založení sortimentu?
Nepromítá se nám vytvořená inventura do stavů sortimentu na skladu. Kde je chyba?
Potřebuju sestavu, ve které bych viděl sortiment, který realizoval určité objednávky.
Jak zjistím celkovou váhu dokladu.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu