Vytvořila jsem nejdřív fakturu a teď bych chtěla vytvořit výdejku s propárováním na fakturu. Je to ještě možné?
Odkud je možné provést výdej na výrobek?
Jak označit sortiment výrobkem?
Jak je možno opravit chybný údaj o aktuálním koncovém stavu či ceně sortimentu?
Jak potlačit zobrazení vybraných sortimentů v číselníku?
Kde je možné nastavit počáteční stav skladů?
Jak založit kartu novému sortimentu, případně přiřadit existující sortiment jinému skladu?
Nenabízí se výdejky k účetní likvidaci.
Proč se nenabízí při tisku výdejky vystavení účtenky?
Jaké jsou způsoby stornování objednávek?
Kde vypnout v modulu Skladové hospodářství antidatování skladu?
Jak odhalit duplicitní výskyt sortimentu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu