Lze se z karty sortimentu podívat na objednávky, které jsou na tento sortiment pořízené?
Lze odeslat složení výrobků?
Můžu si někde vyexportovat sestavu se složením výrobků?
Jak sledovat RMA poplatky?
Jak zamezit rezervování většího množství než je aktuální stav sortimentu?
Je možné zadat k jednomu sortimentu více EANů?
Mohu zadat do objednávky sortiment z více skladů?
Kde lze zadat maximálně povolenou slevu u sortimentu?
Kde lze k již vytvořené přijaté objednávce přidat přílohu?
Kde je možno povolit zadávání nové prodejní ceny v příjemce?
V jakém formátu můžeme do systému natahovat nákupní ceníky od našich dodavatelů?
Kde je možno nastavit automatické generování čísla sortimentu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu