Jak nejrychleji odhalit duplicitní výskyt sortimentu?
Kde je možné nastavit počáteční stav skladů?
Jaký je rozdíl mezi nabídkou storno a mazat v nabídce POHYB/STORNO DOKLADU ?
Je možné různě účtovat jednotlivé řádky skladových dokladů?
Jak rychle smazat záznamy o aktualizacích z tabulky? (k čemu je tlačítko údržba v aktualizaci cen?)
Lze automaticky vytvořit vydané objednávky z přijaté dle partnerů v kartě?
Chceme do systému natahovat nákupní ceníky od našich dodavatelů. V jakém formátu by měly být?
Lze v číselníku zdrojů filtrovat např. na zdroje nepřenášené do zakázek?
Kde je možno provést změnu implicitního skladu?
Lze tisknout formulář Přesun mezi lokacemi ihned po uložení přesunu sortimentu?
Kde se dá změnit implicitní sklad?
Proč není přístupný druh pohybu při pořizování skladového dokladu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu