Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Kde lze k již vytvořené přijaté objednávce přidat přílohu?

Publikováno: 27. 8. 2014
K již vytvořené přijaté objednávce lze přidat přílohu přes menu Objednávky/Oprava objednávky. V tomto menu uživatel vybere určitá objednávka, stiskne tlačítko DETAIL a v horní liště se klikne na ikonku zobrazující přílohu. Poté se zobrazí formulář Přílohy a z něj se příloha vybere.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít