Kde je možno aktivovat podporu obalového konta?
V kartě sortimentu nesouhlasí údaj “Množství“ a “Koncový stav“ na skladě?
Jakým způsobem provést kontrolu shodnosti údajů ve skladových tabulkách?
Jak umožnit skladníkovi prohlížet sklady, které nemá definované jako přístupné
Co znamená výraz Spojité období v číselníku kategorií období?
K čemu slouží parametr “Aut. realizace přij. obj. dle partnera” v nastavení skladu?
Jak povolit zaúčtovat skladové doklady vynechané z účetní likvidace?
Kde najít duplicitní sortiment podle čísla (názvu) ?
Jak označit sortiment výrobkem?
Co vyjadřuje pole "CR" v detailu Karty sortimentu?
Jak zjistit váhu zboží na výdejovém dokladu ?
Jak vytvořit z poptávky objednávku
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu