Přes koho je možné z Byznysu expedovat balíky?
Využití tlačítka Jiné doklady v příjemce?
Proč nelze vytvořit počáteční stavy na skladu. Systém píše, že pro tento sklad neexistuje počáteční stav.
Je možné vytvořit vydanou objednávku po uložení přijaté objednávky?
Jak zamezím rezervování většího množství než je aktuální stav sortimentu?
Je možné opravit kartu ze služby na sortiment?
Kde se dá nastavit nový kód prodejní ceny?
Jak do objednávky zadám sortiment z více skladů?
Lze provést kopii výdejky??
Jak a kde přidám přílohu k již vytvořené přijaté objednávce?
Jak stornovat pohybový doklad, abych mohl využít číslo znovu?
Kde mohu povolit zadávání nové prodejní ceny v příjemce?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu