Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak do objednávky zadám sortiment z více skladů?

Publikováno: 18. 11. 2016

Při výběru sortimentu z jiného skladu, než který je na řádku objednávky (přijaté nebo vydané), je uživatel dotázán, zda si přeje do objednávky přenést záznamy s nově vybraným skladem. Pokud zvolí možnost Ano, sortiment se přenese s novým číslem skladu. Pokud zvolí možnost Ne, zapíše se s původním číslem skladu, které bylo na řádku objednávky. Pokud ale na daném skladu sortiment neexistuje, systém nejprve nabídne formulář pro přiřazení sortimentu k danému skladu a po jeho uložení teprve sortiment do objednávky přenese.

Dále je možné zadat jiný sklad přímo v detailu řádku objednávky přepisem původního skladu ručně nebo výběrem z číselníku skladů. Posléze již číselník sortimentu automaticky filtruje sortiment pouze z tohoto skladu. Pro každý řádek objednávky může být zadán jiný sklad.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít