Lze pořizovat nabídky a poptávky samostatně oddělené od objednávek?
Kde všude lze zrušit umístění sortimentu ze stromové struktury?
Lze v Cenotvorbě prodejních cen dotáhnout do Pracovní ceny skladovou prodejní cenu z nákupních ceníků?
Lze automaticky vytvořit vydané objednávky z přijaté dle partnerů v kartě sortimentu?
Lze tisknout formulář Přesun mezi lokacemi ihned po uložení přesunu sortimentu?
Proč není přístupný druh pohybu při pořizování skladového dokladu?
Deaktualizovali jsme příjemku, ale stále se nemůžeme dostat na opravu nákupní ceny.
Jak zjistit, pro kterého partnera byla provedena rezervace sortimentu?
Kde si zobrazím doklady, na kterých jsou služby?
Jak založit kartu nového sortimentu?
Kde je možno nastavit množství tandemové položky (např. recyklační poplatky RMA), která se automaticky doplní do pohybového dokladu spolu se sortimentem?
Vytvořená výdejka se nenabízí k účetní likvidaci.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu