Lze zneaktivnit přiřazení sortimentu k nějakému skladu, pokud jej již u daného skladu nemíním používat?
K čemu slouží parametr Za všechny sklady v Podlimitním množství ve vydané a přijaté objednávce?
Jak funguje filtr na datum platnosti cen od-do v Cenotvorbě prodejních cen?
Jaký je rozdíl mezi mazáním a stornováním skladového dokladu?
K čemu slouží nabídka Přenos zakázek v menu Obsluha v modulu Skladové hospodářství?
Nemám přístupné nabídky Natažení dokladů/Odeslání dat v menu Obsluha ve Skladovém hospodářství.
Založil jsem si skladovou kartu služby, ovšem nyní ji nemohu v Editaci sortimentu skladů dohledat.
Mohu ve skladu vytvořit hromadný účetní doklad za několik skladových dokladů?
K čemu slouží Hromadná účetní likvidace ve skladu?
Proč nemám přístupnou nabídku Přesun mezi sklady?
Mohu změnit hlavní měrnou jednotku na kartě sortimentu?
Mohu stornovat skladový pohybový doklad, abych mohl využít číslo znovu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu