Nepřístupná nabídka Změna HMJ.
Jak definovat sortiment pro další sklad?
Posunutí data uzávěrky skladu.
K čemu slouží kód prodejní ceny PRE nebo 00 v číselníku kódů prodejních cen?
Mám akční cenu pro všechny zákazníky. Jak nejlépe zajistit, aby se mi dotahovala vždy do dokladů?
Uživatel nemůže spustit Uzávěrkovou aktualizaci cen, ačkoliv ji ve firmě používáme.
Mám nastaven přímý přenos nákladů do zakázek z modulu Skladové hospodářství, avšak náklady se v zakázkách neobjevují.
K čemu slouží parametr Povolení přidávání sortimentu v číselníku Skladníků?
Je možné při natažení ceníku (číselníku smluvních cen a slev) smazat ten původní a přepsat jej novým z dávky?
Mohu provést vratku sortimentu na jiný sklad, než ten ze kterého byl vydán?
Lze nějak zjistit, že byla provedena změna čísla nebo názvu sortimentu?
Podporujete nový formát pro odeslání el. souboru pro společnost PPL v rozšíření Komunikace s dopravci?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu