Jak mám provést kontrolu shodnosti údajů ve skladových tabulkách?
Do jakých dokladů lze dotáhnout cenu z nákupních ceníků a jakým způsobem?
Slučování karet sortimetnu
Příjemka je deaktualizovaná, přesto nelze měnit nákupní cenu?
Jaký je účel parametru “Aut. realizace přij. obj. dle partnera” v nastavení skladu?
Jak hromadně nastavit novou sazbu DPH u sortimentu?
Můžu si někde vyexportovat sestavu se složením výrobků?
Jak zamezit skladníkovi možnost založení nového sortimentu?
V detailu Karty sortimentu se nachází pole “CR”, k čemu slouží?
Jaké je pravidlo pro natažení číselníku smluvních cen a slev?
Je možné zadat k jednomu sortimentu více EANů?
Jakým způsobem vytvořím z poptávky objednávku?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu