Kde se dá změnit implicitní sklad?
Co se stane v systému, pokud se provede storno dokladu typu Stornovat?
Kde lze zadat maximálně povolenou slevu u sortimentu?
Chtěl jsem opravit doklad, ale systém mi hlásí, že “Doklad byl pořízen před zapnutím závěrkové aktualizace”.
Kde se dá nastavit nová měrná jednotka?
V jakém formátu můžeme do systému natahovat nákupní ceníky od našich dodavatelů?
Lze ručně realizovat přijatou objednávku?
Jak odeslat ze skladu pouze aktivní sortiment?
Mohu nějak zjistit, kdo pořídil přijatou objednávku?
V kartě sortimentu nesouhlasí údaj “Množství“ a “Koncový stav“ na skladě?
Mohu provést změnu hlavní měrné jednotky v kartě sortimentu?
K čemu slouží parametr “Aut. realizace přij. obj. dle partnera” v nastavení skladu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu