Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Chtěl jsem opravit doklad, ale systém mi hlásí, že “Doklad byl pořízen před zapnutím závěrkové aktualizace”.

Publikováno: 9. 9. 2016

Není možné opravovat takové doklady. Nejlepším řešením je pořídit opačné doklady – vratky.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít