K čemu slouží parametr "Provést vícezápočet" v nabídce Zápočty/Provedení zápočtu?
Jak je možné zrušit účetní doklad pokud ještě nebyl odeslán z modulu Fakturace do modulu Finanční účetnictví?
Jak nastavit, aby se po uložení faktury tiskl rovnou pokladní doklad?
Je možné dotahovat do faktury vydané položky z objednávek podle pořadí výběru bez ohledu na objednávky?
Párujeme si faktury přijaté s dodacími listy. Na takto spárované faktury teprve vytváříme příkazy k úhradě. Je možné tyto faktury hromadně vyfiltrovat?
Je možné nastavit možnost změny položek dotažených do faktury ze skladu?
Jak se tvoří dodací listy?
Kde je možné zobrazit faktury, které byly odeslány do historie?
Proč není přístupné k zápisu pole Zakázka v pořízení faktury?
Jak opakovaně vytisknout potvrzení dobropisu?
Lze zrušit účetně zlikvidovaný zápočet?
Lze opravit vnitřní číslo faktury přijaté?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu