Kde zrušit u faktury přijaté špatně napárovanou zálohu?
Jak mohu pořídit kopii vydané faktury?
Může každý uživatel zadávat jiné ceny - bez DPH/s DPH?
Jak provést vzájemný zápočet faktur vystavených v různých měnách?
Kde na faktuře vydané mohu smazat řádek s daňovým sdělením?
Co je vhodné zkontrolovat, pokud se vydaná faktura nenabízí k zaúčtování?
Kde zjistím, do jaké faktury je napárovaný dodací list?
V jaké sestavě si zobrazím základ a výši DPH za jednotlivé faktury?
Kde nastavím, aby se celková částka faktury zaokrouhlila pouze při platbě v hotovosti?
Potřebuji změnit typ faktury, dané pole je však zašedlé?
Lze nastavit, aby bylo nutné v přijaté faktuře vyplňovat datum uskutečnění zdanitelného plnění?
Jak opravit vyúčtovací fakturu V, pokud je dotažena do konečné faktury T?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu