Proč není přístupné pole zakázka k zápisu?
Kdy se v detailu platby vydané faktury zobrazí text "Pořízení"?
Kde se dá opravit provedený zápočet?
Jaké jsou podmínky nabízení zálohové faktury k dotažení do faktury vyúčtovací nebo konečné?
Význam parametru Kontrolovat adresnou rezervaci
Je možno přečíslovat faktury vydané a přijaté?
Proč není přístupné k zápisu pole Zakázka v pořízení faktury?
Párujeme si faktury přijaté s dodacími listy. Na takto spárované faktury teprve vytváříme příkazy k úhradě. Je možné tyto faktury hromadně vyfiltrovat?
Proč není přístupné k zápisu pole Zakázka v pořízení faktury?
Proč se nenabízí při tisku výdejky vystavení účtenky?
Jak zadat do faktury číslo účtu ve formě IBAN?
Jak vytvořit vydaný dobropis k neexistující faktuře?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu