Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Kde se dá opravit provedený zápočet?

Publikováno: 14. 8. 2015
Chce-li uživatel opravit provedený zápočet, tak musí v modulu fakturace v nabídce ZÁPOČTY/EVIDENCE ZÁPOČTŮ, kde po zvolení příslušného zápočtu stiskne na záložce ZÁPOČTY tlačítko OPRAVA ZÁPOČTU. Zápočet nesmí být účetně zlikvidovaný.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít