Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak opakovaně vytisknout potvrzení dobropisu?

Publikováno: 24. 10. 2014
V případě, že již proběhla operace potvrzení dobropisu a je potřeba vytisknout tento formulář ještě jednou, provede se to následovně. V nabídce "Editace odeslaných faktur" se musí vyhledat konkrétní dobropis a v kolonce "Obd." (období) je nutno zadané období vymazat klávesou "Delete", protože právě přítomnost období je základním filtrem pro načtení dobropisů do nabídky "Potvrzení/Potvrzení dobropisu". Po odstranění období a uložení se již dobropis nabídne v nabídce potvrzení a je možno ho standardním způsobem tisknout.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít