Lze nějak automaticky zapsat platbu k faktuře, která byla zadána do systému až po zpracování bankovního výpisu, na kterém byla platba zpracována?
Jak postupovat, když chceme zpracovávat elektronické výpisy z banky?
Jak u nového bankovního účtu nastavit jeho počáteční stav?
Lze znovu zaúčtovat výpis zpracovaný automatickou likvidací, když jsme účetní doklad omylem smazali?
Jakým způsobem lze ručně označit příkaz k úhradě jako provedený?
K čemu slouží parametr "Zapisovat poplatky do účtenek a pokladních dokladů " ve formuláři Zpracování avíza plat. karet?
Jak nastavit při pořizování příkazu k úhradě, který účet se nabízí jako první.
Bankovní příkazy se nenabízí k odeslání do banky.
Proč se ve vytvoření příkazu k úhradě nenabízí částečně uhrazený vydaný dobropis?
Můžu na již vytvořeném výpise změnit jeho datum?
Kde se zadává SWIFT kód banky.
Jak je možné stornovat Příkaz k úhradě (inkasu)?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu