Kde je vidět stav Provedeno u příkazů k úhradě?
Lze vybrat do Přímé likvidace pouze souhrnné příkazy?
Jak zjistit, že je v právě tištěných příkazech k úhradě problém?
Kde je možné provést rozklad příkazu k úhradě?
Je třeba vyplnit v číselníku Bankovní účty SWIFT?
Kdy se promítne záloha zadaná v Přímé likvidaci do Fakturace?
Použití přímé likvidace, nesedí koncový stav účtu, řádky výpisů odpovídají
Kde je možné v likvidaci banky zapsat poštovné?
Kdy je automaticky doplněn variabilní symbol 9?
Je v systému podporováno avízo platebních karet pro všechny banky?
Jak vyplnit do výpisu Přímé likvidace poplatky za vedení účtu?
Jak zrušit příkaz k úhradě?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu