Jak zjistit v Hromadné pořízení a oprava příkazů k úhradě, že se jedná o souhrnný příkaz?
Lze rozložit souhrnný příkaz ještě před odesláním do banky?
V jaké sestavě nejlépe zkontrolovat, zda na sebe navazují výpisy - koncový x počáteční stav?
Je vždy v Automatická likvidace - korekce viditelné tlačítko Přehled?
Kdy použít Uzamčení výpisů?
Lze v Přímé likvidaci vidět po otevření formuláře údaje po posledním zpracovaném výpisu?
Kde lze najít v automatické likvidaci tlačítko Avízo?
Kde se dají použít příkazy nadefinované v číselníku Stálé příkazy?
Význam nabídky Druhá automatická
Lze opravit výpis zlikvidovaný přímou likvidací s účetním dokladem odeslaným do účetnictví?
Kde nastavit, kolik se má tisknout u hromadného příkazu k úhradě řádků na stránku?
Co provádí operace Rekonstrukce stavu bankovních výpisů?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu