U jakých faktur lze použít tlačítko Poštovné v Automatická likvidace - korekce?
Lze zajistit kontrolu koncového stavu pořizovaného výpisu oproti papírovému výpisu?
Pro jaké bankovní ústavy podporujeme avíza platebních karet?
K čemu slouží tlačítko Avízo?
Lze provést změnu koncového stavu na detailu bankovního výpisu?
Z čeho je vytvořen variabilní symbol v souhrnném příkazu?
Z jaké nabídky lze vytvořit souhrnný příkaz k úhradě?
Kde je vidět u příkazu hodnota Provedeno?
Lze v Automatická likvidace - korekce doplnit příznak Skonto k faktuře přijaté?
Lze dotáhnout do Přímé likvidace pokladní doklad?
Význam pole Uzamčení výpisu
Lze změnit na detailu výpisu v Bankovní výpisy z banky koncový stav?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu