Kdy se zobrazí tlačítko Položky souhrnu?
Lze v nějaké nabídce příkazy k úhradě tvořit i opravovat?
Jaké pokladní doklady se zobrazí v Přímé likvidaci po stisku tlačítka Pokladna?
Jak lze u výpisu zpracovávaného automatickou likvidací provést úhradu faktury rozkladem na více faktur (přijatých i vydaných)?
Rozdíl mezi zrušením účetního dokladu k výpisu zpracovaného automatickou nebo přímou likvidací
Význam Automatická likvidace - korekce, části Prvotní doklad na detailu řádku výpisu
K čemu slouží nabídka Zpracování avíza platebních karet?
Jak rozložit již vytvořený příkaz k úhradě na více příkazů s různou splatností?
Jak v Přímá likvidace provést úhradu přijaté faktury částečně?
Jak nastavit, aby příkazy odeslané na jinou stanici byly bez změny?
Kde lze pustit automatickou likvidaci nanečisto při níž se nevytváří účetní doklad?
Jakým způsobem dotáhnout pokladní doklad do Přímé likvidace?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu