Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Můžu na již vytvořeném výpise změnit jeho datum?

Publikováno: 20. 6. 2012
Ano. Pro změnu data na již pořízeném výpise slouží nabídka Pořizování/ Likvidace bankovních výpisů/ Změna data výpisu. Uživatel zde vybere příslušný účet a číslo výpisu, které bude opravovat a do pole na: vypíše nové datum výpisu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít