Lze sledovat v Byznysu RMA poplatky?
Do výdejky se nám při výběru jednoho sortimentu dotáhne další řádek se sortimentem jiným. Jak je to možné?
Jak zajistit, aby se nezobrazovala hláška o podlimitním množství?
K čemu slouží parametr Přepočítat ceny bez uzavření období“ v Uzávěrkové aktualizaci cen?“
K čemu slouží Číselník masky sériového čísla?
Jak zařídit, aby sortiment, který již nechci používat nevstupoval do sestav?
Dorealizování přijaté objednávky stornem.
Potřebovali bychom vidět, jak se hýbaly jednotlivé sortimenty na skladech za rok 2007.
Je možno zadat neskladovou položku do objednávky?
Je možné automatizovaně vytvářet číslo sortimentu?
Lze někde najít, jak byly sortimenty přesouvány na jednotlivých lokacích?
Jak definitivně ukončit násilně přerušený proces aktualizace cen?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu