Co se stane v systému, pokud se provede storno dokladu typu Stornovat“?“
Deaktualizovali jsme příjemku, ale stále se nemůžeme dostat na opravu nákupní ceny.
Tisk rozpisu DPH na dodacích listech
Tisk Specifikace na dokladech
Kde lze v systému provést inventuru skladu?
Co dělat, když v kartě sortimentu nesouhlasí údaj Množství“ a Koncový stav“ na skladě?“
Karta sortimentu má nulové množství a nenulovou cenu
Je možné změnit hromadně všechny ceny navýšením o 10%?
Omylem jsme vytvořili dvakrát stejný sortiment. Můžeme tyto karty nějak sloučit?
Je možné zrušit sortiment?
Proč se při zápisu čísla dodacího listu do příjemky dodací list nevytvořil?
kde je možné nastavit implicitní lokace sortimentu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu