Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Deaktualizovali jsme příjemku, ale stále se nemůžeme dostat na opravu nákupní ceny.

Publikováno: 20. 9. 2011
Jednou z příčin, proč nejde nákupní cena u sortimentu opravit, mohou být vyplněné vedlejší pořizovací náklady (VPN). Tyto náklady se k jednotlivým cenám rozpočítávají a z tohoto důvodu musí být před opravou ceny sortimentu VPN z dokladu odmazány. Po jejich odmazání se uživatel dostane na opravu nákupní ceny sortimnetu a po opravě může VPN opět zapsat.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít