Význam tlačítka Kompletní přehled v přijaté objednávce
Proč není viditelný sortiment v číselníku při výběru do příjemky přes F6?
Jaký význam má tlačítko Specifikace v nabídce Přímá rezervace?
K čemu slouží konfigurace natahovaných dávek?
Proč se mi implicitně nabízí typ Poptávka ve vydané objednávce?
Co zobrazuje sestava Finační přehled?
Kde si lze nastavit, aby uživatel nemohl opravovat starší příjemky?
K čemu slouží tlačítko Sortiment do karet ve formuláři Detail nákupního ceníku?
Kde lze změnit aktuální sklad?
Lze provést sloučení sortimentu, pokud je režim vedení skladu metodou FIFO?
Lze nastavit kód pohybu pro všechny sklady?
Jaký je rozdíl mezi stornováním a mazáním pohybových dokladů?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu