Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak definitivně ukončit násilně přerušený proces aktualizace cen?

Publikováno: 23. 9. 2011
V případě, že právě probíhající proces aktualizace či deaktualizace cen je násilně přerušen (např. pádem síťového propojení) a ostatní uživatelé tedy nemohou ukládat skladové doklady, je nutné provést ukončení nedokončeného procesu aktualizace. Toto uživatel provede v nabídce Pohyb/Aktualizace cen/Výpis z uskutečněných aktualizací na záložce Přehled stiskem tlačítka Ukončit nedokončené procesy.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít