Lze opravit typ objednávky v opravě objednávek z Předadresné na Objednávka?
Jak nastavit konkrétní sklad, aby byl neúčetně?
Kde se v systému aktivuje režim předadresných objednávek?
Jak stornovat předadresnou a s ní související adresnou objednávku?
Můžeme vidět celkovou hodnotu zboží na jednotlivých skladech?
Potřebuji přepsat v příjemce u jednoho sortimentu nákupní cenu. Ale systém mi to nechce dovolit. V čem může být příčina?
Můžeme si zvolit, do jaké řady se budou vytvářet materiálové objednávky?
Kde si zobrazit celkový přehled po jednotlivých záznamech odvolávek?
Kde nastavit řadu pro odvolávky?
Jaké nastavení je nutné provést, aby v systému bylo možno pracovat s předadresnými objednávkami?
Jak provést změnu minimálního množství?
Kde se dá změnit číslo implicitního skladu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu