Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Potřebuji přepsat v příjemce u jednoho sortimentu nákupní cenu. Ale systém mi to nechce dovolit. V čem může být příčina?

Publikováno: 10. 9. 2008

Jednou z možných příčin zákazu opravy ceny na neaktualizované příjemce může být vyplnění vedlejších pořizovacích nákladů do pole VPN. Tyto se rozpočítávají k jednotlivých řádkům v příjemce. Pro zpřístupnění opravy ceny je nutné VPN smazat.
Druhou možnou příčinou může být založení karty sortimentu v pevných nákupních cenách. Tyto pak není možné měnit přímo na příjemce. Je nutné ceny přecenit v nabídce Sklad/Přecenění sortimentu skladů/Provedení/Sortiment v pevných nákupních cenách.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít