Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jaké nastavení je nutné provést, aby v systému bylo možno pracovat s předadresnými objednávkami?

Publikováno: 2. 9. 2008


V menu Obsluha/Nastavení/Změna implicitního nastavení se musí na záložce s názvem 3. strana zaškrtnout parametr ^Předadresné objednávky^.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít