Proč nejdou třídit položky ve skladových dokladech (příjemka, výdejka, převodka)?
Kde se aktivuje systém předadresných objednávek?
Lze při pořizování výdejky zjistit celkovou váhu zboží na této výdejce?
Kde je parametr Zákaz antidatování?
Jakým způsobem lze dotáhnout příjemku do nově pořizovaného příjmového dokladu?
Jak provést přepočet stav na skladech do stavové tabulky dle jednotlivých detailních údajů?
Je možné po vytvoření faktury z výdejky dotáhnout do faktury ještě další výdejku?
Lze automaticky vytvořit vydané objednávky z přijaté dle partnerů v kartě?
Je možné najít v Byznysu informaci o nákupu za sortiment a partnera za období?
Jak ručně realizovat přijatou objednávku?
Přenos podkladů pro zakázky z jednotlivých skladů.
Jak zjistit, kdo pořídil přijatou objednávku.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu