Jak opravit počáteční stavy účtů, které jsou již zaneseny v knihách?
Nelze editovat vzorec v uživatelském výkazu.
Nastavení párování saldokonta
Co všechno se kontroluje v prvním kroku aktualizace účetních dokladů?
Lze po roční závěrce pořídit účetní doklad v daném roce?
Byla provedena Roční závěrka. Lze se ještě vrátit do výchozího stavu, kdy Roční závěrka vytvořena nebyla?
Mohu sledovat střediskově ještě další vybrané účty, kromě nákladů a výnosů?
Jak zrušit roční závěrku?
Jak je možné tisknout správné datum na výkazech?
Kde se dají odeslat Uživatelské výkazy?
Při tisku uživatelských výkazů se neobjevují hodnoty minulého období. Na konci výkazu máme navíc uvedeny nezahrnuté účty.
Jak lze změnit číslo účetního dokladu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu