Jak podrobné informace umožňuje získat nabídka Rozklad účtů"?"
K čemu slouží rekonstrukce hlavní knihy?
Lze upravit aktualizovaný účetní doklad?
Uživatel nemá přístupnou nabídka Roční závěrky.
Zadali jsme u několika účetních dokladů špatné období. Je možné toto hromadně opravit?
Kde je možné změnit číslo účetního dokladu?
Lze pořídit nový účet do účtového rozvrhu přímo z pořízení účetního dokladu?
Umožňuje systém BYZNYS automatické dorovnání saldokonta i v cizí měně?
Jaká sestava nahrazuje sestavu Bilanční předvaha" z DOSu?"
Jak provést dorovnání saldokontích případů i se zápisem plateb?
Jak pořídit zápis do DPH z účetnictví?
Jak přepnout účtový rozvrh do cizího jazyka ?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu