Jak funguje Kontrola saldokonta?
Jak nejlépe zjistit, kde se nachází účetní doklad?
Jak opravit doklad z uzavřeného období?
Je možné provést automatické dorovnání saldokonta i v cizí měně?
K čemu slouží nabídky historie?
Jak povolit zadání srovn. znaku pouze k saldokontním účtům?
Jak přepnout účtový rozvrh do cizího jazyka ?
Je možné zapsat účetní doklad do roku 2009, když máme v aktuálním roce teprve rok 2008.
Je možné provést přečíslování již zaktualizovaného účetního dokladu?
Chceme přejít na účtování v hospodářském roce. Jak můžeme v systému nastavit přechodný účetní rok?
Můžeme zjistit, jestli byl účetní doklad deaktualizován, opraven a znovu zaktualizován?
Systém nám hlásí, že máme nulový koncový stav účtu v Kč, ale nenulový v měně.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu