Pokud mají být uživatelské výkazy tisknuty včetně hodnot minulého období, pak musí být u daného výkazu v nabídce Rozbory/Uživatelské výkazy nastaveno na záložce Detail Typ období na Rozsah. Pak se při tisku výkazu zobrazí položky pro nastavení hodnot minulého období, tzn. jaké období má být za minulé považováno.
Pokud jsou na konci tištěného výkazu uvedeny Nezahrnuté účty s koncovými stavy, znamená to, že bylo účtováno na účty, které nejsou zahrnuty do vzorců, z nichž jsou částky řádků výkazu vypočítány. Takovéto účty je pak nutné do požadovaných řádků přidat. Toto je možné provést v úpravě výkazu, která se otevře po stisku tlačítka Výkaz.
Při tisku uživatelských výkazů se neobjevují hodnoty minulého období. Na konci výkazu máme navíc uvedeny nezahrnuté účty.
Publikováno: 16. 6. 2008