Kde mohu plánovat a evidovat jednotlivé činnosti nutné ke zpracování zakázky?
Je možné zobrazit stav zakázky určité skupiny a součet za tuto skupinu?
K čemu slouží nabídka přenos dat v zakázkách?
Lze změnit období pro vybrané druhy plánovaných nákladů v rámci jedné zakázky?
Mohu opětovně odeslat karty zakázek?
Zapomněli jsem při tvorbě obchodního případu zatrhnout parametr obchodní případ = zakázka, lze to opravit?
Jak zadám nepřímé náklady na zakázku do účetního dokladu?
Je možné k dokladu přiřadit uzavřenou zakázku?
Čím je způsobené, že nemám přístupnou nabídku natažení a odeslání karet zakázek?
Mohu přečíslovat zakázku?
Kde si mohu nastavit účet, aby mi vstoupil do ostatních přímých nákladů 1.
K čemu slouží nabídka přepočet nákladů a výnosů v kartách?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu