Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Mohu opětovně odeslat karty zakázek?

Publikováno: 10. 4. 2012
Odeslaná karta zakázky nese příznak odeslání, který mohu najít na seznamu zakázek  ve sloupci Exp.(Zakázky/Aktualizace/Karta zakázky - záložka zakázky). V tomto sloupci je zapsáno číslo dávky, kterou byla karta (karty) odeslána. Abych mohl kartu zakázky opětovně odeslat, musím toto číslo dávky odmazat. Pro hromadné zrušení čísla dávky slouží tl. exp. dávka. Dále lze pro odoznačení využít parametr v implicitním nastavení zakázek - odoznačení karty pro opětovný přenos. Zde je možné nastavit odoznačení pro přenos  "po opravě karty zakázky" nebo "po opravě i po změně nákladů a výnosů"

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít