K čemu slouží nabídka výroba a prodej za období?
Odkud vstupují nepřímé náklady na zakázku?
Odkud vstupují výnosy do zakázek?
Jaký je rozdíl mezi Ostatními přímými náklady 1 a 2?
Jakým způsobem provedu přečíslování špatně zadaného čísla zakázky?
Co dělat, když nesouhlasí celkové hodnoty nákladů a výnosů v zakázkách na prvotní doklady?
Kde si mohu podrobně zobrazit ukončenou kartu zakázky?
Lze v nějaké sestavě porovnat plán zakázky se skutečností?
K čemu slouží nabídka Duplicita v menu Obsluha\Kontrola zakázek?
Jak mohu opravit údaje na kartě zakázky, v případě že na kartě mám nulové výnosy, ale v rozkladu se výnosy zobrazí?
Co by mohlo způsobit nevstoupení nákladu do zakázek z účetního dokladu?
Existuje nějaká sestava v zakázkách, která by zobrazila stav zakázek určité skupiny a součet za danou skupinu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu