Kdy je nepřístupná Skladová MJ v Detail sortimentu?
Jak nastavit pro daný sklad, aby při uložení příjemky byla možnost volby, jestli daná cena na dokladu je nebo neni konečná.
Jak zamezit skladníkovi možnost editovat sortiment?
Jaký je způsob zadání nákupní ceny do příjemky?
Proč se nenabízí skladové doklady k účetní likvidaci?
Jaký je význam tlačítka "Kopie z NC" v Nákupních cenících?
Mohou být definovány dvě akční ceny na 1 sortiment?
Mohu sloučit karty sortimentu?
Jaký je rozdíl mezi stornováním a mazáním pohybových dokladů?
Jaká je možnost opravy chybných údajů o aktuálním koncovém stavu či ceně sortimentu?
Jak zařídit, abych nějaký sortiment vedl na skladě a vyskladňoval např. v metrech a fakturoval v kilometrech?
Co znamená červený řádek u položky objednávky přijaté?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu