Při jakém nastavení budu moci využívat aktualizaci cen?
Kde se nastaví parametr, aby při uložení příjemky se jim zobrazila hláška, jestli jsou v příjemce platné ceny?
Lze evidovat skladu neúčetně?
Jak odstranit sortiment, na který nebyly vytvořeny žádné skladové pohybové doklady?
K čemu slouží pole Potvrzeno ve Výpisu objednávek?
Jak zadat, aby se při výdeji ze skladu podhazovalo obsluze nulové množství.
Jak ručně realizovat přijatou objednávku?
Kde se dá provést zrušení karet sortimentů bez pohybu?
Jak dotáhnout ceny do přijaté objednávky ?
Co znamená $ v poli uclikv skladového dokladu?
Je možné po vytvoření faktury z výdejky dotáhnout do faktury ještě další výdejku?
Lze nastavit kód pohybu pro všechny sklady?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu