Proč se nedotahuje tandemová položka do příjemky?
Jak hromadně nastavit novou sazbu DPH u sortimentu?
Jaké je pravidlo pro natažení číselníku smluvních cen a slev?
Kde lze aktivovat předadresné objednávky?
Je možné měnit hlavní měrnou jednotku u více sortimentů hromadně?
Kde nastavit nový typ obalu?
Kde mohu nastavit účet pro účetní likvidaci konkrétního sortimentu?
Lze odeslat pouze konkrétní skladové karty?
Co se stane v systému, pokud se provede storno dokladu typu Stornovat?
K čemu slouží parametr "Sloučit i obaly rušeného sortimentu" při slučování karet sortimentu?
Lze ručně realizovat přijatou objednávku?
Proč se liší informace v inventuře skladu a v inventuřním soupisu?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu